Η Τσέλσι παρουσίασε τη νέα της τρίτη φανέλα για τη σεζόν 2025-26, εμπνευσμένη από την εκκεντρική και συχνά παράξενη εποχή του Ζοσέ Μουρίνιο.
Η φανέλα αποτελεί μέρος της νέας σειράς «Total 90» της Nike και διαθέτει στυλ που επηρεάζεται άμεσα από τα δημοφιλή σχέδια της δεκαετίας του 2000. Περιλαμβάνει κεντρική τοποθέτηση του λογότυπου και χαρακτηριστικά όπως οι μυτερές γιακάδες και οι διακοσμήσεις που ήταν κοινά πριν από δύο δεκαετίες.
Αν και η Τσέλσι φορούσε φανέλες της Umbro και της Adidas κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Nike επιθυμεί να εκμεταλλευτεί την επιτυχία εκείνης της εποχής. Θυμίζοντας ότι ο Μουρίνιο ήρθε στο Στάμφορντ Μπριτζ το 2004, αφού είχε σοκάρει την Ευρώπη κερδίζοντας το UEFA Champions League με την Πόρτο, οδήγησε την ομάδα του σε έξι τρόπαια μέσα σε τρία χρόνια.
Ο σκοτεινός σχεδιασμός της φανέλας αναφέρεται συγκεκριμένα στις εκτός έδρας φανέλες που φορούσαν οι «Μπλε» κατά την εντυπωσιακή σεζόν 2004-05. Με μεταγραφές όπως οι Πέτρ Τσεχ, Ρικάρντο Καρβάλιο, Άρτζεν Ρόμπεν και Ντιντιέ Ντρογκμπά, ο αυτοαποκαλούμενος «ειδικός» δημιούργησε μια ομάδα που αντανάκλασε την εικόνα του. Ο Μουρίνιο κατέκτησε τον πρώτο τίτλο Premier League της Τσέλσι μετά από 50 χρόνια, καθώς και το League Cup.
Ωστόσο, μετά την διατήρηση του τίτλου την επόμενη χρονιά, τα πράγματα πήραν άσχημη τροπή και ο Μουρίνιο αποχώρησε το 2007 λόγω διαφωνίας με τον τότε ιδιοκτήτη Ρομάν Αμπράμοβιτς. Παρ’ όλα αυτά, ο Πορτογάλος προπονητής επέστρεψε το 2013, κερδίζοντας έναν τρίτο τίτλο πριν από μια ακόμη τεταμένη αποχώρηση.
Με την έναρξη της σεζόν 2025-26 ως υπερασπιστές του τίτλου FIFA Club World Cup, η Τσέλσι ελπίζει ότι το πνεύμα της εποχής Μουρίνιο είναι ζωντανό και μπορεί να τους οδηγήσει σε έναν πρώτο τίτλο Premier League από τη σεζόν 2016-17.
Φυσικά, απέχουν πολύ από το να μιμηθούν την εκπληκτική επιτυχία της γυναικείας ομάδας της Τσέλσι, η οποία έχει κερδίσει τα τελευταία έξι πρωταθλήματα Women’s Super League και πέρυσι κατέκτησε ένα νταμπλ μαζί με τις νίκες στο FA Cup και στο League Cup.